حروف و شماره سیم حلقوی EC-0 برند W&E

400,000 ریال

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,

ویژگی های محصول

  • ضمانت بازگشت وجه
  • تضمین قیمت
  • ارسال سریع
  • پشتیبانی عالی
  • اصالت کالا
  • خرید دست اول محصولات W&E

شماره و حروف سیم حلقه ای یا گرد EC0

حروف و شماره سیم حلقوی مدل EC-0 برند W&E یکی از انواع حروف و شماره سیم می باشد. شماره و حروف سیم برای جداسازی و لیبل گذاری بر روی سیم و کابل های برق مورد استفاده قرار می گیرد.

لیبل سیم و کابل حلقوی W&E در دو شکل شماره سیم حلقوی و حروف سیم حلقوی موجود می باشد. بر روی هر کدام از این محصولات علائم و حروف A الی Z و اعداد ۰ الی ۹ با رنگ مشکی هک شده است. وضوح این علائم به صورتی می باشد که حتی از فاصله دور یا در نور کم نیز قابل تشخیص است.

حروف و شماره سیم حلقوی، شماره سیم رولی، گرد یا بسته ، به صورت ردیفی در کنار یکدیگر متصل و حول قرقره ای پیچیده شده اند. این دسته از انواع شماره سیم W&E از با کیفیت ترین PVC گرید نرم تولید شده است. همچنین حروف و شماره سیم حلقوی برند W&E مقاومت بالایی در برابر روغن، گریس، اسیدهای خورنده، و مواد شیمیایی دارد.

مطالعه بیشتر : شماره و حروف سیم حلقوی W&E

بازه سایز سیم مورد نصب در شماره و حروف سیم EC-0 از 1.5 تا 3 میلی متر می باشد. توجه داشته باشید حین نصب، باید حروف و شماره سیم EC0 را قبل از اتصال یا لحیم کاری سیم و کابل برق به مبدا یا مقصد، وارد کابل کرد. زیرا با توجه به طراحی بسته شماره سیم حلقه ای یا گرد ، پس از اتصال کابل به درگاه، نمی توان آن را بر روی سیم نصب کرد.

محصولات مرتبط : پلاک کابل W&E

محصولات مرتبط : انواع سرسیم W&E

حروف و شماره سیم حلقوی EC-0 برند W&E

قیمت و خرید حروف و شماره سیم بسته برند W&E

کانکتور الکتریک به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش تجهیزات الکتریکی و تنها وارد کننده محصولات W&E در سطح کشور می باشد. این مجموعه با هدف ارائه خدمات به مشتریان و رعایت اصل کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب، نزدیک به دو دهه در بازار لاله زار مشغول به فعالیت است.

شما می توانید برای استعلام موجودی، خرید و یا مشاهده لیست قیمت حروف و شماره سیم حلقوی EC-0 برند W&E، از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

انتخاب حروف یا شماره

A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, +, -, /, ،, :, .

حمل و نقل کالا
شناسه محصول: نامعلوم دسته: , برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شرکت کانکتور الکتریک

66341699 - 66341703 - 66341673 - 66341743

فروشگاه کانکتور الکتریک

33914059 - 33942315 - 33994533 - 33901836 - 33999160-3

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حروف و شماره سیم حلقوی EC-0 برند W&E”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی